ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (24/08/2021)


ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΠΑΧΑΡΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Η ΚΥΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΡΑΛΕΚΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ: Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ (ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ)


ΚΑΘΩΣ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΟΥΝ ΣΕ ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ, ΑΛΛΑ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ, ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΝΕΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΙΣΡΟΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ , ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

     Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΙΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΥ Η ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ :

   - ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΠΟΡΩΝ  ΚΑΙ

   -  ΤΙΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ.

  ΔΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΕΠΙΠΕΔΑ.:

   1 )  ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :

     ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ

     ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ , ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ , ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ , ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ <<  ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ >>, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΑ.

   2 )  ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ.

   ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΥΝ , ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΡΘΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ., ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ.

   ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.

  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Η' ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.

   ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ  ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ.

  Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥ,ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΝΑ ΕΝΩΝΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ  ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ.ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ . Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΣ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ , ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ( ΜΙΚΡΑ Η' ΜΕΓΑΛΑ , ΤΟΠΙΚΑ Η' ΕΥΡΥΤΕΡΑ ) ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ << ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ>> , ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ.

    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ, ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΝΑ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ . ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΖΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.

     Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΑ  ΑΝΟΙΞΕΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ  ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΠΟΥ  ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ , ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΑΓΑΝ ΕΡΓΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΟΧΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ <<ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ>> , ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ.ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΑ ΓΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ  << ΤΑΡΑΖΑΝ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΥΔΑΤΑ >>.

     ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ. ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ . ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥ, ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ  ΔΥΝΑΜΕΙΣ.  ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ  ΝΕΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ , ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ, ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΝΟΗΤΩΝ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ Η' ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ , ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ , ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 3852/2010 ( ΝΟΜΟΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ), ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 85 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ :

Άρθρο 85

Συνέλευση κατοίκων τοπικής κοινότητας

Στις τοπικές κοινότητες, με ευθύνη του εκπροσώπου της τοπικής κοινότητας ή του προέδρου του συμβουλίου της τοπικής κοινότητας σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, καλούνται οι κάτοικοι και οι φορείς της τοπικής κοινότητας, τουλάχιστον μια φορά κατ' έτος σε συνέλευση, και προτείνουν στα αρμόδια όργανα του δήμου, ανάλογα με το χαρακτήρα των αναγκών των κατοίκων της τοπικής κοινότητας και τις προτεραιότητες για την τοπική ανάπτυξη, τις δράσεις που πρέπει να αναλάβει ο δήμος ιδίως ως προς:

α) την παροχή κοινωνικών ή άλλων υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής τους,

β) τη λήψη μέτρων για την προστασία των ηλικιωμένων και των παιδιών στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του δήμου,

γ) τα έργα που πρέπει να εκτελεστούν στην τοπική κοινότητα,

δ) την παροχή υπηρεσιών για την τουριστική αξιοποίηση και προβολή της τοπικής κοινότητας,

ε) την εφαρμογή πολιτιστικών, ψυχαγωγικών και αθλητικών προγραμμάτων και

στ) κάθε άλλο θέμα που αφορά την τοπική κοινότητα.

Για την ανωτέρω διαδικασία τηρούνται πρακτικά από υπάλληλο του δήμου ενώ οι αποφάσεις για τα ανωτέρω θέματα λαμβάνονται από τους παρόντες με σχετική πλειοψηφία.

   ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ,ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Η' ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ. Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ  ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΑΡΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΚΤΕΛΕΙ.

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤ' ΕΤΟΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΗΡΟΥΝΤΑΝ.

    ΟΤΑΝ ΤΟ 2010 ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΑΝ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΑΛΕΣΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ,ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ - ΠΟΛΙΤΩΝ. ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ , ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΨΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝ.

   ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ , ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε.  ΝΟΜΟΣ 4389/2016 ΠΕΡΙ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ. ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΔΩΔΕΚΑ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΕΙΣΧΩΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ,ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΔΗΜΟ ΣΕ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ :

 ΠΡΩΤΟΝ :  ΜΟΙΡΑΣΑΝ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ  ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΙΜΑ  ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

 ΔΕΥΤΕΡΟΝ : ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΧΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ Η Α.Α.Δ.Ε ΖΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΩΣ Ν.Π.Δ.Δ. ,ΩΣΤΕ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΝΑ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.ΦΥΣΙΚΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ Α.Α.Δ.Ε. ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ  ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ  ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ.

   ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΩΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.

   Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΑΡΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ  ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.

   ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ << ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ >> ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ  ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ.


... στο web radio ΕΦΤΑΓΡΑΜΜΟ (https://eftagrammo.blogspot.com) & στo κανάλι μας στο YouTube ΕΦΤΑΓΡΑΜΜΟ (https://bit.ly/eftagrammosub)

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ e-mail: vkaraleka@gmail.com