ΟΙ ΑΝΤΙ (ΘΕΤΕΣ)
ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ






Α. ΜΕΡΟΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙ –ΑΞΙΩΝ  ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ με ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
  1. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΩΝ ΑΞΙΩΝ
Α. ΛΟΓΙΚΗ ——-– ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ
     Β. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ —–ΑΝΤΙ –ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
                   ΠΕΡΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
              «…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DNA..»                  
     Γ. ΑΡΕΤΗ——– – ΑΝΤΙ-ΑΡΕΤΗ
         ΠΕΡΙ ΔΟΓΜΑΤΩΝ
         ΠΕΡΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
     Δ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ——- – ΑΝΤΙ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
                ΠΕΡΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (Κ.Ι.Σ.)
     Ε. ΙΣΟΤΗΤΑ——- –ΑΝΤΙ-ΙΣΟΤΗΤΑ
              «… Η ΘΗΛΥ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ..»
                     Η ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΝΤΙ (ΘΕΤΕΣ) ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ
Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ
«ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΞΙΩΝ Η ΔΕ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ»
  1. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αγαπητοί μου Συνέλληνες, έχουμε ήδη κάνει την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ την τελευταία φορά και είχαμε ήδη δεσμευτεί να κάνουμε και να παραδόσουμε τις ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ.
Αυτό για να μπορείτε να συγκρίνετε ανάμεσα στις ΑΞΙΕΣ, οι οποίες, πραγματικά είναι η πηγή της Ύπαρξης μας και τις ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ, τι ακριβώς συμβαίνει και πώς σήμερα όλος ο πλανήτης και όλοι οι άνθρωποι βιώνουν τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ.
Ήδη η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ έχει βγάλει πρωτότυπα και αριθμημένα αντίγραφα τα οποία θα μπορεί να τα δίνει στο κοινό. Είναι σφραγισμένα με αυτό το σήμα που το δίνουν τα κεντρικά της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
Αυτό που σας δείχνω σήμερα είναι οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ. Είναι τυπωμένες σε μαύρο χαρτί, όπως είναι και ο πλανήτης σήμερα. Για να μπούμε και στην ουσία, τις γράφουμε σε μαύρο χαρτί με ασημί γράμματα και η γραφή είναι με μικρά γράμματα, βυζαντική. Γιατί γνωρίζετε καλά ότι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ είναι στα ΚΕΦΑΛΑΙΑ και δεν υπάρχει κανένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ που να μην είναι στα κεφαλαία. Η γραφή με μικρά γράμματα ισχύει από τα βυζαντικά έτη και μετά.
Θέλουμε να δείξουμε πώς ακριβώς εργάζονται οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ στον πλανήτη. Το έντυπο ξεκινάει ως ΑΝΤΙ-ΘΕΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ με επικεφαλίδα
«Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ»
Και συνεχίζει στο εξώφυλλο του με αυτό:
«ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΞΙΩΝ Η ΔΕ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ»
Έτσι ξεκινάει το έντυπο των ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΝΤΙ-ΑΞΙΩΝ, δηλαδή των ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ και το σκότος έχει επιβληθεί για 5000 χρόνια σε όλο τον πλανήτη. Βασίλη Θεοδωρόπουλε, θέλεις να συνεχίσεις και να κάνεις την εισαγωγή για ποιο λόγο γράφηκαν οι ΑΝΤΙ-ΘΕΤΕΣ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Να διαβάσω λοιπόν: «Ο λόγος που γράφηκαν οι ΑΝΤΙ (ΘΕΤΕΣ) ΑΞΙΕΣ έναντι των ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ που συνθέτουν την ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, είναι για να γίνει εμφανές ότι ένα συμπαντικό νοήμων ον, ο Άνθρωπος δηλαδή, μέσα στην Νομοτέλεια, κατήντησε ον άλογο, άμορφο, χωρίς Αξία, χωρίς Πολιτεία, χωρίς Κοινωνία και σκοπό ύπαρξης διαπράττει ύβρη προς τους πραγματικούς δημιουργούς τους και προς τον εαυτό του και με αυτό το θανάσιμο αμάρτημα του ο Άνθρωπος αφήνει το ΣΚΟΤΟΣ και το ΚΑΚΟ να εκδικηθούν την νομοτέλεια της ύπαρξης του. Είναι σαφές ότι με την οντολογική του λήθη ο Άνθρωπος, έχει επιτρέψει στο κακό και στο ψευδές να θριαμβεύσουν έναντι της δημιουργικής Αλήθειας που είναι ο ίδιος.
Οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ έναντι των ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΑΞΙΩΝ δηλώνουν το μέγεθος του κακού που συμβαίνει στον πλανήτη και την πρωταγωνιστική θέση του ΑΝΘΡΏΠΟΥ μέσα σε αυτό το κακό»
Δηλαδή, αυτό μας δείχνει ότι ενώ ο Άνθρωπος θα έπρεπε να βρίσκεται μέσα σε μια Νομοτέλεια σαν νοήμων ον, έχει διαπράξει ένα θανάσιμο αμάρτημα. Και δεν είναι αυτό το αμάρτημα, αυτό που μας έχουν μάθει ως προπατορικό αμάρτημα, γιατί αν το εξετάσουμε θα δούμε ότι ο Άνθρωπος αμάρτησε γιατί ήθελε να αποκτήσει Γνώση, δηλαδή έφαγε από το ξύλο της Γνώσης. Ουσιαστικά, το μεγάλο αμάρτημα του Ανθρώπου είναι ότι άφησε την οντολογική του θέση, άφησε αυτό που ήταν, το ΑΛΗΘΙΝΟ, ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ και μπαίνει μέσα σε ένα ψευδές καθεστώς και επέτρεψε σε αυτό να τον κυβερνά. Οπότε, έφυγε από την ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ και μπήκε σε μια θέση που δεν είναι δική του. Αλλά ο ίδιος του μπήκε σε αυτήν και ο ίδιος πρέπει να βγει από εκεί που μπήκε.
Α. ΛΟΓΙΚΗ—— ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ
Προχωράμε με την ίδια λογική και με την ίδια αρίθμηση που υπήρχε στην ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΜΑΣ. Ξεκινάμε λοιπόν με την πρώτη ΑΝΤΙ-ΑΞΙΑ που είναι η ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Εγώ θα ήθελα να έχουμε και τις ΑΞΙΕΣ και έτσι να δηλώνουμε την ΑΞΙΑ που έχει οριστεί από εμάς, πώς έχει οριστεί η ΛΟΓΙΚΗ από εμάς, πώς έπρεπε να είναι και πώς είναι!
Ας εξηγήσουμε λοιπόν τι ακριβώς είναι η ΑΞΙΑ που έχει οριστεί.
«ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΣΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ»
Μπορείς να μας ορίσεις την ΑΝΤΙ-ΑΞΙΑ Βασίλη;
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι ακριβώς ΕΚΤΟΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ. Έχουμε πει ότι ο Άνθρωπος είναι το ΜΕΤΡΟ και ο Αριστοτέλης είπε ότι όταν φεύγεις από το μέτρο και πηγαίνεις είτε στην έλλειψη, είτε στην υπερβολή, φεύγεις από την θέση σου. Θα δούμε ότι ενώ οι ΑΞΙΕΣ θέτουν τον Άνθρωπο μέσα στην Μεσότητα, στο Μέτρο του δηλαδή, οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ βγάζουν τον άνθρωπο από την Μεσότητα και τον πηγαίνουν είτε στην Έλλειψη, είτε στην Υπερβολή.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Σε αυτή την βάση, ξεκινώντας από την ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ που θα την πεις, θέλω να αρχίσω με την ΛΟΓΙΚΗ για να συγκριθεί με την ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ για να μας αναλύσεις.
«ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟΝ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.»
Πιστεύω ότι τα λέει όλα και είναι μόνο δύο και μισή προτάσεις και είναι έτοιμες να γράψουν μια βιβλιοθήκη. Εξήγησε μας την ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ.
-Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αντι-λογική είναι το μέσο που οδηγεί στην Αντι-νόηση και την κατασκευή εικονικού υπαρκτού και ορθού, παραδοχή χωρίς καμία αποδεικτική διαδικασία με στόχο την παραπλάνηση και την έξοδο από την Νομοτέλεια και την ένταξη στο αποστατικό περιβάλλον.
Κύριος μηχανισμός της Αντι-λογικής,  παραλογίας των ιερατείων είναι η δογματική πίστη. Δόγμα είναι μια αποδεκτή θεμελιώδης αρχή, η οποία δεν αποδεικνύεται». Ας δούμε πώς γίνεται αυτό και να δώσουμε μερικά παραδείγματα.
«Παρουσίαση και ταυτοποίηση του ανθρώπου ως δούλο». Το δόγμα θέτει τον άνθρωπο ως δούλο. Από την στιγμή που βαπτίζεται, βαπτίζεται ως δούλος του Θεού, ο,τιδήποτε κάνει στην ζωή του, από τον γάμο, τον αρραβώνα, μέχρι τον θάνατο του είναι κάποιος δούλος του θεού. Οπότε, ο άνθρωπος φεύγει από την οντολογική του θέση, υποτάσσεται σε κάτι υποτιθέμενα ανώτερο από αυτόν, επομένως και φεύγει από την βάση της ύπαρξης του.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Να συμπληρώσω ότι το έχεις συνηθίσει τόσο πολύ να σε λένε «δούλο» χρόνια τώρα,  γιατί με σπαθί σε έκαναν δούλο κι όχι γιατί σε άφησαν στην ελεύθερη βούληση σου. Έχουν αποθρασυνθεί τόσο πολύ που πέρασαν και στα ΦΕΚ, στα συντάγματα μας πέρασαν το Δούλος. Δηλαδή, ότι είσαι δούλος και ο κυρίαρχος σου είναι ο Κύριος…ποιος είναι ο Κύριος; Ο Κυρίαρχος! Για ποιο θέμα; Δηλαδή, καταλάβαμε και είδαμε ότι έκαναν την θεοκρατία, ΦΕΚ. Οντότητες που δεν υπάρχουν και που δεν μπορεί να τις αποδείξει κανένας και το έκαναν με ΦΕΚ στην καθημερινή μας ζωή και έβγαλαν συντάγματα και νόμους ότι έχει την Κυριότητα. Και οι εκπρόσωποι του Κύριου μου είναι τα δόγματα που δεν αποδεικνύονται σε καμία περίπτωση. Είναι τόσο τραγελαφικά και γελοία τα πράγματα!
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Και οι εκπρόσωποι του Κυρίου, δηλαδή το δόγμα έχει Κυρίαρχα δικαιώματα στο κράτος μας!
Α ΣΩΡΡΑΣ: Και θέλουμε να έχουμε Πολιτεία και Πολίτη, πολιτισμένο;
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δεύτερο παράδειγμα Αντι-λογικής είναι η «χρήση ενδιάμεσων για την προσέγγιση του Ανθρώπου προς το αντικείμενο της πίστης του». Εδώ, έχουμε τους αυτόκλητους που αυτοπροσδιορίζονται ότι είναι αντιπρόσωποι κάποιου θεού. Πώς αποδεικνύουν ότι αυτοί είναι εκπρόσωποι, ή αντιπρόσωποι του θεού που αναφέρονται; Πρέπει να μας αποδείξουν αυτό που ισχυρίζονται ότι είναι!
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Έχουν κάποιο διαπιστευτήριο; Άρα, θα έπρεπε να μας αποδείξουν τον ορθόν και το υπαρκτόν μέσω της αποδεικτικής διεργασίας. Ας το κάνουν!
Β ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Παραδοχή εντολών και νόμων αντίθετων από την ανθρώπινη λογική». Σήμερα βλέπουμε ένα περιβάλλον το οποίο ελέγχεται με νόμους και με εντολές, οι οποίοι δεν έχουν καμία ΛΟΓΙΚΗ.
«Θρησκευτική διαίρεση των ανθρώπων, κάλυψη και προτροπή προς την μισαλλοδοξία, θρησκευτικοί πόλεμοι, παράλογοι νόμοι, αποφάσεις λειτουργικές του κράτους χωρίς λογική, αποφάσεις δικαστήριων χωρίς λογική, μόρφωση χωρίς άσκηση λογικής για ουσιαστική παιδεία, κοινωνικά παράλογη συμπεριφορά». Για αυτά τα παραδείγματα μπορούμε να μιλάμε για δύο μέρες.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Σοβαρά πράγματα! Σήμερα αυτό δεν συμβαίνει με την ΛΟΓΙΚΗ; Τι λογική έχει ο νόμος του κράτους  (εταιρείας κατοχής που υπονομεύει και μας έχει σκλαβωμένους) όταν δίνει Ιθαγένεια σε ανθρώπους που δεν είναι Ιθαγενείς; Τι λογική έχει ένα κράτος όταν δίνει την Κυριαρχία; Τι λογική έχει που την στιγμή που έχει τόσα χρήματα αποδεδειγμένα, σε σκλαβώνει; Τι λογική έχουν όλοι αυτοί οι νόμοι που συμβαίνουν εκατομμύρια, σε ένα δαιδαλώδες σύστημα από νόμους του συντάγματος με καμία λογική, παράλογοι πολλές φορές, πιέζουν τον πολίτη, τον διαλύουν και τον αφανίζουν, γενοκτονούν τον άνθρωπο και την ύπαρξη του.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ο,τιδήποτε βλέπουμε απο εδώ μέσα βασίζεται στην Αντι-λογική. Θα ήθελα να πω κάτι που το είχαμε αναφέρει την προηγούμενη φορά. Ότι όταν υπάρχει μια ΑΞΙΑ, υπάρχουν όλες οι άλλες μέσα της. Θα δούμε λοιπόν ότι όταν υπάρχει έστω και μια ΑΝΤΙ-ΑΞΙΑ δεν υπάρχει καμία ΑΞΙΑ μέσα στο περιβάλλον και παράγονται μόνο οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Πολύ σωστά, γιατί η ΛΟΓΙΚΗ δεν μπορεί να παραχθεί όταν δεν υπάρχει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΑΡΕΤΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΙΣΟΤΗΤΑ…κτλ.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό σημαίνει ότι είναι ένα σταυροδρόμι που όταν πηγαίνεις αριστερά στις ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ πηγαίνεις τελείως αντίθετα από την λογική που είναι οι ΑΞΙΕΣ.
Β. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ———ΑΝΤΙ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Ας διάβάσουμε την ΑΞΙΑ της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για να δούμε και τις σημαίνει Αντι-ελευθερία. Η δεύτερη ΑΞΙΑ λοιπόν είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ κι εδώ την ορίζουμε, γιατί δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι θέλει για Ελευθερία. Πρέπει να έχουμε ένα κοινό ορισμό, τι σημαίνει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΒΟΥΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΓΜΟΓΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Τι πιο τέλειο; Δηλαδή, κάνε ό,τι θέλεις, να έχεις πρωτίστως βουληματική πορεία για την αναζήτηση και εφαρμογή των Αρχών με την καλύτερη κατά το δυνατόν Νομοτελειακή προσέγγιση. Δηλαδή, δεν χρειάζεται να είσαι στην ακριβεία εντελώς, αλλά πήγαινε προς τα εκεί. Πάρε την κατεύθυνση προς την Νομοτέλεια και θα τον βρεις τον δρόμο σου!
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Ας διαβάσουμε λοιπόν την ΑΝΤΙ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
Είναι η στέρηση της δυνατότητας για βουληματική αναζήτηση και εφαρμογή αυτών που θέλει ο άνθρωπος και έχουν νομοτελειακή προσέγγιση. Επίσης είναι η φαινομενική δυνατότητα αναζήτησης χωρίς την  δυνατότητα εφαρμογής. Ο περιορισμός της αναζήτησης κι εφαρμογής εντός ενός συγκεκριμένου πλαισίου μακριά από την Νομοτελειακή βάση. Πρώτο παράδειγμα: ψευδαίσθηση πολιτικής ελευθερίας εντός κλειστού και συγκεκριμένου κομματικού πολιτικού συστήματος. Μπορεί δηλαδή να ψηφίσεις όποιο κόμμα θέλεις και αισθάνεσαι Ελευθερία, αλλά ουσιαστικά, ό,τι και να ψηφίσεις το ίδιο αποτέλεσμα θα υπάρχει!
Ψευδαίσθηση Ελευθερίας που να λες ό,τι θέλεις χωρίς όμως να μπορείς να πραγματοποιείς αυτό που θέλεις. Κάνεις όνειρα, αλλά αυτά μένουν μόνο όνειρα.
Συνειδησιακή σκλαβιά από την εξάρτηση των ιερατείων. Αυτή είναι τεράστια ΑΝΤΙ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Είναι συνειδησιακή.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Πρέπει να γνωρίζεις ότι όλα τα ιερατεία έχουν το ίδιο αφεντικό, την ίδια κατάληξη, την ίδια πορεία, νόμους και τον ίδιο προορισμό.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Δέσμευση από τους νόμους εκτός Αξιακού Συστήματος, εκτός Νομοτέλειας». Υπάρχουν δηλαδή Νόμοι που σε βγάζουν και σε κρατούν εκτός Νομοτέλειας.
«Κοινωνική σκλαβιά μέσω χρέους». Αυτό που βιώνουμε σήμερα.
«Σκλαβιά μέσω της εξατομίκευσης με ατομικά δικαιώματα». Αυτό το τελευταίο έχει μεγάλη σημασία. Σήμερα προβάλλονται τα ατομικά δικαιώματα, αλλά δεν υπάρχει μεγαλύτερη σκλαβιά από την αναζήτηση αυτών των δικαιωμάτων.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Λες και είσαι μόνος σου στον πλανήτη και λες ότι ο πλανήτης γυρίζει γύρω από εσένα κι όχι εσύ μέσα στον πλανήτη που γυρίζει και γυρίζουμε όλοι μαζί. Άρα, δεν υπάρχει κοινωνία. Όλοι είναι μέσα σε μια νιβάρνα της ατομικότητας, άρα κοιτάς μόνο τα ατομικά σου δικαιώματα, σκλάβε, γιατί δικαιώματα έχουν μόνο οι σκλάβοι, ενώ οι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ, τα έχουν όλα!
Είναι σημαντικό να γυρίσουμε στο πρώτο σκέλος της Αντι-Ελευθερίας:
«Ψευδαίσθηση πολιτικής ελευθερίας εντός κλειστού και συγκεκριμένου κομματικού πολιτικού συστήματος», άρα, συζητάμε για πάρα πολλά κόμματα, με κάποιες διαφορετικότητες, αλλά πρεσβεύουν το ίδιο πράγμα. Δηλαδή, για να το θέσω διαφορετικά, ουσιαστικά, λένε το ίδιο πράγμα όλα τα κόμματα, το λένε με τόσο διαφορετικά λόγια, έτσι για να έχουν διαφορετικό κοινό. Θα σας δώσω ένα μικρό παράδειγμα: Θυμηθείτε τι έλεγε το ΚΚΕ που δεν είπε ο Ανδρέας Παπανδρέου; Ήταν ακριβώς τα ίδια που έλεγε το ΚΚΕ με την σοσιαλιστική πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου, μόνο που ο Παπανδρέου τα έλεγε με διαφορετικό τρόπο και υπερψηφίστηκε. Είναι δηλαδή ένα ανακάτεμα της τράπουλας, που ενώ έχουν την ίδια γραμμή, λένε διαφορετικά λόγια όλα τα κόμματα. Είναι τελικά θέμα ιδεολογίας; Ποια είναι η ιδεολογία στα κόμματα; Το σκεπτικό όμως είναι το ίδιο. Το είδαμε και στις ημέρες μας πάρα πολύ καλά, πώς όλα γίνονται ένα και δεν διαφέρουν τελικά, όπως και στους ψήφους τους, ψήφισαν όλα τα μνημόνια, και αν έμεινε κάποιο στην άκρη, πάλι δικό τους είναι, απλά το κρατάνε! Άρα, για ποια πολιτική ελευθερία μιλάμε; Το χειρότερο ακόμα είναι ότι μια τεράστια έννοια που λέγεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, που δεν είναι καν πολίτευμα, αλλά η εκτελεστική εξουσία των δημοκρατικών αποφάσεων ή επιλογών που θα κάνουμε, να βλέπουμε λοιπόν να ξεσκίζουν την λέξη «Δημοκρατία» σε όλο τον πλανήτη.
Αν το θέλετε, για την Ελευθερία και την Δημοκρατία έχουν γίνει πόλεμοι. Δηλαδή, οι Αμερικάνοι πήγαν στο Ιράκ για την Ελευθερία και να καθιερώσουν την Δημοκρατία. Στην Λιβύη έκαναν το ίδιο, στην Γεωργία, για την Δημοκρατία πήγαν και πολεμούσαν στο όνομα της Ελευθερίας και φώναζαν «φωτιά» στον πόλεμο. Για ποια Ελευθερία μιλάμε; Ο πλανήτης έχει κατακλυστεί από Δημοκρατία, αλλά αυτή δεν υπάρχει πουθενά, τουλάχιστον έτσι όπως υπάρχει στην Γραμματεία μας κι ως θεώρημα και ως Αρχή, δεν έχει εφαρμοστεί πουθενά. Εμείς πραγματικά θα εγκαθιδρύσουμε την Δημοκρατία και σαν Αρχή και έτσι όπως είναι η Δημοκρατία μας, αλλά και όπως πρέπει να είναι σήμερα το 2015 για τις ανάγκες του ανθρώπου, τις δικές μας γραμμές στην Δημοκρατία, γιατί εμείς θα κτίσουμε την δική μας Δημοκρατία. Πάντα όμως μέσα στην Νομοτέλεια με τις Αξίες και τις Αρχές μας.
Είναι ένα μεγάλο κομμάτι που πρέπει να καταλάβουν όλοι και οι μέρες μας είναι κοντά που θα το καταλάβουν και οι τελευταίοι συνέλληνες, ότι ο κομματικός σχηματισμός διαίρεσε κι όπως έχουμε κάνει και την ιδρυτική διακήρυξη του Φορέα μας και εκεί το αναλύουμε πάρα πολύ καλά.
Θεωρώ, για εμένα προσωπικά και ίσως το πουν κι άλλοι, ότι η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΧΡΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΕΙ. Κι αυτές εδώ οι έννοιες είναι αυτό που βιώνουμε σήμερα, οι ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ και πρέπει να βγούμε τάχιστα από εκεί, να μπούμε στις πραγματικές ΑΞΙΕΣ και στην πραγματική Πολιτεία.
ΠΕΡΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Μιας και μιλήσαμε για το πολιτικό καθεστώς, θα ήθελα να συγκεριμενοποιήσω λίγο για τα κόμματα. Τα κόμματα είναι ένας μηχανισμός ο οποίος έχει τεθεί από τους επικυρίαρχους μόνο και μόνο για να διαιρεί την κοινωνία, μόνο και μόνο για να την εγκλωβίσει μέσα σε αυτό. Η Ελληνική Δημοκρατία ξεκίνησε χωρίς κόμματα και δούλεψε μια χαρά, μέχρι την δολοφονία του Καποδίστρια, ο οποίος λειτούργησε την Δημοκρατία μόνο με εκπροσώπους που πήρε από τους Δήμους στο ελεύθερο κράτος.
Τα κόμματα εκείνη την περίοδο ήταν συμμορίες που ουσιαστικά λυμαίνονταν όλη την Ελλάδα και ουσιαστικά ήταν τα εκτροφεία των πρακτόρων από τις ξένες δυνάμεις που είχαν μπει μέσα μόνο και μόνο για να διαβρώσουν την Ελλάδα.
Αυτά λοιπόν μετασχηματίστηκαν σε κόμματα και τα οποία πήραν την Κυριαρχία. Επειδή ήταν καθαρά πράκτορες, δεν υπήρχαν ελληνικά κόμματα, αλλά υπήρχε το φιλογαλλικό, φιλορωσικό και το φιλοαγγλικό. Από τότε μέχρι τώρα τα κόμματα εξυπηρετούν τον ίδιο μηχανισμό της επικυριαρχίας, χωρίς να έχουν σχέση με την πραγματική Δημοκρατία. Δουλεύουν μόνο και μόνο για να εξυπηρετούν τους επικυρίαρχους και εγκλωβίζουν τους ανθρώπους, δίνοντας τους μια φαινομενική ελευθερία επιλογής. Ουσιαστικά όμως επιλέγουν τους ίδιους που είναι πίσω από τα κόμματα.
«..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DNA..»
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Σαφώς, θέλω να προσθέσω ότι υπάρχει μια τεράστια απάτη από παλιά και στις βασιλείες το έχουμε δει. Έχουμε δει να σφάζουν βασιλιά και να βγαίνει ο άλλος και να λέει: « μου είπε να σας πω ότι εγώ είμαι ο βασιλιάς». Έρχεται από πολύ παλιά αυτή η απάτη.
Ας θυμηθούμε τον χρυσό αιώνα στην Αθήνα που δεν υπήρχε Δημοκρατία. Είδαμε την αρχαία Αθήνα να ψηφίζει τυραννία. Μιλάμε για προ του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ότι η ολιγαρχία είχε πάρει τα ηνία και φυσικά, ο Μέγας Αλέξανδρος είχε βάλει μια πολύ μεγάλη τάξη σε όλον τον πλανήτη και σαφώς προδόθηκε κι έτσι οι επικυρίαρχοι με τους πουλημένους στρατηγούς και τους μηχανισμούς τους, ξαναπήραν πάλι την ηγεσία. Πολλά πράγματα δεν μπορούν να τα αποποιηθούν και να ξεφύγουν από αυτά. Τώρα, το Ελληνικό Έθνος, πρέπει να το βάλουμε ως Έθνος και ως Ελληνικό DNA – έχω βγάλει και μια ανάρτηση που έλεγα ότι δεν θέλει κάποιος να δει αν είναι ιθαγενής ή όχι, όταν αυτός δεν έχει έθνος και καταγωγή. Οι Έλληνες δεν έχουν να φοβηθούν κάτι τέτοιο. Εγώ θα προκαλέσω και θα πω σε όλους τους Έλληνες, κανένας να μην φοβηθεί το DNA, το οποίο είναι αρχαιότατο. Οι άλλοι φοβούνται ένα DNA, δεν έχουν Έθνος και το βλέπουμε και στις γραφές τους. ότι εμάς λένε «Εθνικούς». Οπότε, αυτός που δεν έχει Ιθαγένεια, μοιράζει Ιθαγένειες με πάπυρους και χαρτιά και μάλιστα την υπό κατοχή Ελληνική κυβέρνηση να υπογράψει και να ψηφίσει δήθεν ότι ψήφισαν οι Έλληνες, ενώ γνωρίζουμε ότι η Βουλή είναι εβραιοκρατούμενη και μπορούμε να το αποδείξουμε, όποτε θέλετε.
Μπορεί ένα διάταγμα ή ένα ΦΕΚ να δώσει Ιθαγένεια; Πώς να αλλάξει το DNA; Μην φοβούνται οι Έλληνες για την Ιθαγένεια τους. Οι άλλοι έχουν πρόβλημα και θέλουν να αναμείξουν το δικό τους βρώμικο αίμα με το δικό σου, τουλάχιστον με χαρτιά, γιατί αλλιώς δεν μπορούν. Έχει αποδειχτεί ότι το ελληνικό DNA είναι ανέπαφο κατά 99,5% και για αυτό το θέμα για την Ελλάδα, είναι θέμα αφανισμού από τεράστιες δυνάμεις, που δεν τις βλέπει ο λαός, ενώ είναι εμφανείς σε μένα και σε άλλους μηχανισμούς.
Είναι κοντά οι ώρες που θα εξακριβωθούν και θα βγουν στον αέρα πολλά πράγματα. Είναι ο φόβος των άλλων που τον έχουν μεταβιβάσει στο δικό μας κοινό και φοβούνται οι Έλληνες, αν είναι Εβραίοι! Καλά, ο Εβραίος έχει φόβο, όπως και ο αλλογενής! Εσύ, που είσαι Έλληνας έχει τέτοιο φόβο; Τι φοβάσαι; Όλοι οι Έλληνες είναι Έλληνες και θα βγουν κι άλλοι που δεν το φαντάζεστε. Και υπάρχουν κι άλλοι βάρβαροι που είναι από την άλλη μεριά και έχουν ελληνικό DNA και σιγά-σιγά θα πάρουν τα πράγματα στο δρόμο τους και στην σωστή τους θέση.
Γ. ΑΡΕΤΗ——–ΑΝΤΙ-ΑΡΕΤΗ
Συνεχίζουμε: η επόμενη ΑΞΙΑ μας είναι η ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ Ή Η ΕΠΑΡΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Τώρα να δούμε την Αντίθετη της Αξία την ΑΝΤΙ-ΑΡΕΤΗ: «η ψευδεπίγραφη και όχι πραγματική Γνωσιακή υπεροχή του Ανθρώπου η οποία διακρίνεται ότι έχει σκοπό αποκλειστικά την προβολή του Εγώ του. Η μη αληθινή Γνωσιακή Υπεροχή καθίσταται όχι μόνο ανωφελής, αλλά και επικίνδυνη για την κοινωνία γιατί παράγει κοινωνικό διαχωρισμό, ανταγωνιστικότητα με λάθος κίνητρα, με ευτελή στόχο και επιβράβευση τελικά με ανύπαρκτα βραβεία για την επίτευξη στόχων που είναι ύβρις κατά της Νομοτέλειας. Ψευδή και πλασματική Γνωσιακή Υπεροχή καλλιεργείται από κλειστές ομάδες, συλλόγους, στοές που αποσκοπούν στην άσκηση εξουσίας με την προβολή αυτόκλητων επαϊόντων. Κατεστημένα πολιτικά, ιερατικά και δογματικά, στοές, λέσχες εργάζονται και επεξεργάζονται σχέδια για την διαρκή διαίρεση και χειραγώγηση της κοινωνίας. Παραδείγματα: η ακαδημαϊκή κοινότητα εκλέγεται με γνώμονα την εξυπηρέτηση της ιδεολογίας του αντίπαλου δέους προς τον Ελληνισμό. Υιοθετεί και προβάλλει ένα Αξιακό σύστημα εναντίον του Ανθρώπου. Το πολιτικό κατεστημένο εγκλωβίζει τον Άνθρωπο σε ένα εικονικό περιβάλλον, το οποίο προβάλλεται ως το μοναδικό, ώστε να μην μπορεί ο Άνθρωπος να ξεφύγει από αυτό και τον κρατάει αιχμάλωτο  μακρυά από το περιβάλλον που δικαιούται κι έχει την δυνατότητα να είναι.
Τα ιερατεία με ένα ιερόσυλο, βδελυγματικό πρόσχημα καταβιβάζουν την πνευματική θέση του Ανθρώπου, όπου ισχύει η έλξη των ομόπολων σε σαρκική σχέση κι έτσι καθιερώνουν την φαλλοκρατία σε κοινωνικό και ιερατικό επίπεδο, απαξιώνουν την θήλυ φύση, διαπράττοντας ύβρη κατά της Νομοτέλειας και γίνονται ανεκτικοί στην ομοφυλοφιλία και στην καθιέρωση του τρίτου φύλου.
Η ταυτοποίηση του Ανθρώπου δεν γίνεται από το γένος και το Έθνος από όπου προέρχεται και καθορίζει την ταυτότητα του και την αξία του, αλλά από την δογματική του πεποίθηση και την ιδεολογία που έχει. Έτσι βρίσκεται ο Άνθρωπος εναντίον Ανθρώπου χειραγωγούμενος από τις επιθυμίες των ιερατείων».
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Ακριβώς! Αυτή είναι η αποτύπωση της ΑΝΤΙ-ΑΡΕΤΗΣ, της Αντίθετης Αρετής. Σήμερα, διαχωρίζουν τους Ανθρώπους σύμφωνα με τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Έχω ακούσει δόγμα να λέει: «Δεν είμαστε Έλληνες, είμαστε χριστιανοί!». Αν είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να ζουν στην Ελληνική Πολιτεία. Πραγματικά, με λυπεί πώς οι Έλληνες επιτρέπουν σε άνθρωπο του δόγματος να λέει: «δεν είμαστε Έλληνες, είμαστε χριστιανοί!». Στην Ελλήνων Πολιτεία, χωράμε πάρα πολλούς ανθρώπους μέσα, διαφορετικούς, αλλά πώς είναι δυνατόν να χωρίσω τους ανθρώπους σε δογματισμένους, σε θρησκευτικές πεποιθήσεις κι όχι βάσει του Γένους; Δηλαδή, εμένα θα μου αλλάξει το γένος, ένα δόγμα που δεν αποδεικνύεται από την φύση του;
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Με αυτό το θέμα έχουν γίνει εγκλήματα. Έχουν πλαστογραφηθεί δικαιώματα των Ελλήνων και σήμερα προβάλλονται ως Κυρίαρχοι, αυτοί που δεν έχουν καμία σχέση με την Κυριαρχία.
ΠΕΡΙ ΔΟΓΜΑΤΩΝ
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Είναι πολύ σοβαρό αυτό και πρέπει να πούμε ότι όλοι οι Συνέλληνες θα πρέπει να μελετήσουν τις Αντι-Αξίες, να μελετήσουν τις Αξίες. Είναι δικές τους! Με τις Αξίες είναι κτισμένο όλο το Σύμπαν, είναι Νομοτελειακές. Οι Αντι-αξίες είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα. Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί άνθρωποι, εκτός από εμένα, είναι χριστιανοί, μουσουλμάνοι, υπάρχουν 6000 δόγματα. Αν αρχίσουν όμως οι Πολιτείες και κάνουν τα χατήρια του κάθε δόγματος, σε μια πραγματική Δημοκρατία που εμείς θέλουμε να εκτελέσουμε, στην Ελλήνων Πολιτεία, δηλαδή, θα πρέπει το ίδιο δικαίωμα που έχει το χριστιανικό δόγμα, να έχει και το καθολικό, να έχει και ο προτεστάντης, και η εκκλησία του σατανά, άρα θα εξυπηρετούμε συμφέροντα δογματισμένων ανθρώπων; Και που πάει η Πολιτεία; Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι εδώ δημιουργείται ένα τεράστιο πρόβλημα που πρέπει η Πολιτεία να αντιμετωπίσει. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΜΩς ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ. ΠΙΣΤΕΨΤΕ, ΛΑΤΡΕΨΤΕ ΌΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ. ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΧΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.
Αν είναι ποτέ δυνατόν τα θεοκρατικά δόγματα που είναι 6.500 να έχουν τα ίδια δικαιώματα. Να έρθει η εκκλησία του Σατανά και να πει: εγώ τι είμαι; Γιατί δεν αφήνεις και εμένα να διδάξω στα σχολεία. Θα έρθει κι ο Μουσουλμάνος και θα μου πει: «είμαι κι εγώ εδώ και θα διδάξω κι εγώ». Θα έρθει ο χιλιαστής και θα πει: «α, εσείς δεν τα λέτε καλά. Εμείς τα λέμε καλύτερα». Θα έρθουν οι πεντηκοστιανοί, θα έρθει κάθε κερατάς, ο ινδουιστής…τότε δεν θα το πω Πολιτεία, θα το πω Ευρωπαϊκό μπουρδέλο, γιατί αυτό είναι! Ας μου επιτραπεί που μιλάω έτσι, αλλά αυτό είναι πραγματικό και ισχύει σήμερα. Αυτό είναι η πολιτεία σήμερα και δεν είναι ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΕΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥς ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑ, ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΝΑ ΣΚΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ. Η άλλη ομάδα βρίσκει κάποιους άλλους, τους πληρώνει, τους παίρνει με το μέρος της για κάποιους άλλους σκοπούς.
Οπότε, εκεί μέσα έχω μια βουλή με ένα σύστημα εκατομμυρίων νόμων και το χειρότερο είναι ότι ο κάθε νόμος έχει 10 άρθρα. Το κάθε άρθρο έχει 25 παραγράφους, οπότε ακυρώνεται ο νόμος, η παράγραφος κάνει πιο ισχυρό τον νόμο, οπότε τελικά νόμο δεν έχω. Δηλαδή, «Έκλεψες κύριε 20.000; ο Νόμος λέει αυτό! Ναι, έκλεψες 20.000, αλλά είσαι άρρωστος ψυχολογικά. Άρα, δεν έκλεψες, ή δεν θα σε πάμε στην φυλακή, θα σε βάλουμε εκεί. Έκλεψες 15.000.000.000 πάλι θα το συζητήσουμε. Λεφτά έχεις, έχουμε δικαστές δικούς μας…κτλ».
Μου κάνει εντύπωση εδώ το γεγονός ότι όποιος πάει ενάντια στο εβραϊκό λόμπι ή στα εβραϊκά συμφέροντα, όλοι οι Εβραίο που βγαίνουν και μιλάνε, λένε: «Θα το κρίνει η Δικαιοσύνη». Γιατί οι Εβραίοι μιλάνε κι έχουν τόση εμπιστοσύνη στην Δικαιοσύνη; Μήπως οι Εβραίοι είναι οι άνθρωποι του Δικαίου και δεν το ξέρω; Τόσο πολύ εμπιστοσύνη έχουν στο σύστημα της Δικαιοσύνης; Είναι μήπως τελικά είναι κομμάτι δικό τους και την έχουν κάτω από την ομπρέλα τους. Αλλά αυτά θα τα βρει η Πολιτεία και χωρίς την Πολιτεία να έχει ονοματεπώνυμο. Η Πολιτεία είναι οι ίδιοι οι Πολίτες. Στήνεις ακριβώς όπως πρέπει τους Νόμους και τα Πρωτόκολλα σου και όποιος θέλει, ελάτε να περάσετε.
ΠΕΡΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
Β ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Να πούμε και δύο λόγια για την ακαδημαϊκή κοινότητα;
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αν ακουμπήσουμε εκεί….κανονικά ο κόσμος του πνεύματος δεν θα έπρεπε να υπάρχει, γιατί σκοτώνει το πνεύμα έτσι όπως κινείται. Δεν δίνει τίποτα παραπάνω και λιγότερο από σκοταδισμό που μόνο κόσμο του πνεύματος δεν μπορείς να το πεις.
Δ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ———-ΑΝΤΙ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Τώρα πάμε στην ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αυτό είναι το βαρύ κομμάτι. Είναι μια γραμμή που τα λέει όλα. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ Η ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΑ Η ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. Και δεν υπάρχει πουθενά η Τιμωρητική. Το ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ αγαπητοί μου Συνέλληνες μου δίνει κουράγιο. Σε αυτόν τον κόσμο ζω πολλά χρόνια, κάποιοι ξέρουν ότι είμαι πολύ περπατημένος, δεν έχω δει  ποτέ το ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΟ πουθενά. Δηλαδή, μια κοινωνία που να διανέμει την ΑΦΘΟΝΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Πόσοι είμαστε; Είναι όπως η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ του ούζου. Πάμε μια παρέα τέσσερις φίλοι για ούζο, έχει τέσσερις ελιές; Ο καθένας θα πάρει την δικιά του. Αυτήν την ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ο κόσμος και η κοινωνία την έχει πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη. Να διανέμει είτε τον πλούτο του κράτους, είτε τα οφέλη του κράτους, για να νιώσουν οι συνέλληνες ότι αυτό το κράτος είναι δικό τους κι ό,τι παράγει, αλλά και για το κακό.
Όταν έρχεται ένα κακό, δεν το νιώθουμε όλοι μαζί; Δεν διανέμεται; Δηλαδή, μια πείνα, μια κακουχία, μια καταστροφή, την νιώθουμε όλοι! Γιατί να μην λειτουργεί διανεμητικά ένα κράτος, που είναι του Πολίτη; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
Και θα πρέπει το Κράτος, ο,τιδήποτε είναι καλό για εμάς να μας το διανέμει. Τώρα όχι μόνο δεν το κάνει αυτό, κοιτάει που θα σου πάρει, πάντα σε δέρνει, πάντα πληρώνεις και πάντα χρωστάς.
Β ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Εντάξει, ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ δεν έχεις δει, έχει δει ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ;  
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αυτό είναι χειρότερο ακόμα!  Όχι, έχω δει μια ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ όμως! Εντωμεταξύ πολλοί νόμοι είναι τόσο γελοίοι και τόσο προκλητικοί σε μένα. Θυμάμαι παλιά ότι υπήρχε ο νόμος ότι όποιος δεν πλήρωνε την επιταγή, πήγαινε αυτεπάγγελτα το αδίκημα, μετά άλλαξε αυτό. Τώρα είδαμε ότι έβαλαν πολύ κόσμο φυλακή που κουβαλούσαν λαθρομετανάστες. Κυκλώματα, λέει που κουβαλούν λαθρομετανάστες, έβαλαν κάποιους φυλακή για 15-20 χρόνια. Τώρα έχει ανοίξει τα σύνορα ο Τσίπρας και μπαίνουν όλοι μέσα, χωρίς να υπάρχει κύκλωμα να παίρνει λεφτά. Κατευθείαν μέσα! Καλά ρε παιδιά, αυτοί μπήκαν φυλακή γιατί αυτό ήταν παράνομο, κι εσείς ανοίγετε τα σύνορα και τους βάζετε όλους μέσα; Έχω δει χιλιάδες νόμους στην δική μου την ζωή  και σίγουρα θα υπάρχουν εκατομμύρια νόμοι που σήμερα ισχύουν και αύριο δεν ισχύουν. Είναι τελείως γελοίο το σύστημα! Αύριο δηλαδή είναι όλοι νόμιμοι με τον ίδιο νόμο που εγώ εχθές ήμουν παράνομος.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Πρώτο παράδειγμα που μιλάει για το κατεστημένο για το πώς διανέμει το δίκαιο.
«Μη απόδοση του δικαίου ξεκινάει με την λειτουργία του μηχανισμού συνεχούς παραγωγής νόμων πολλές φορές άνομων και παράλογων, επειδή δεν υπόκειται στα πλαίσια του αληθινού ανθρώπινου αξιακού συστήματος και δικαίου. Τα αποτελέσματα είναι μια τεράστια πολυνομία με την έκδοση ερμηνευτικών διατάξεων για τους παραγόμενους νόμους και ψήφιση ερμηνευτικών διατάξεων για τις ήδη υπάρχουσες ερμηνευτικές διατάξεις με σκοπό να μορφοποιείται ένα δαιδαλώδες δικαϊκό σύστημα, άνομο που χρησιμοποιείται κατά την εφαρμογή του για την απόδοση του εικονικού δικαίου που εξυπηρετεί οργανωμένα σκοτείνα συμφέροντα και συνθήκες γενικότερα κατά των ανθρώπων και των κοινωνιών τους.
Μια κοινωνία η οποία δεν καλύπτεται από το κοινό περί δικαίου αισθήματος, ζει σε περιβάλλον μη απόδοσης Δικαίου.
Η Νομοθεσία για την παιδεία από πολλά χρόνια έχει κατεύθυνση την στοχευμένα  αλλοίωση της Γνώσης για να είναι ο άνθρωπος όργανο του καθεστώτος και να μην έχει προσέγγιση στην αληθινή Γνώση του υπαρκτού. Μέσω της Νομοθεσίας η Γλώσσα μας απαξιώνεται και μέσω του εκπαιδευτικού κατεστημένου την οραματίζονται άχρηστο μουσειακό έκθεμα.
Η Νομοθεσία για τις κοινωνικές σχέσεις του Ανθρώπου προωθεί την παραφύσει συμπεριφορά εκδικούμενη την Νομοτέλεια. Αίσχιστο παράδειγμα νόμου είναι η ψήφιση στην Βουλή των Ελλήνων το καταστατικό ίδρυσης της Εθνικής τράπεζας και της Τράπεζας Ελλάδος, κατοχύρωσης μέσω αυθαίρετης ερμηνείας της νομολογίας, των νόμων του μνημονίου και των δανειακών συμβάσεω.
Νομιμοποίηση του επαχθούς και επονείδιστου χρέους.
Διαπλοκή εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας μέσω της λειτουργίας κοινοβουλίου και κυβέρνησης από τους ίδιους πολιτευόμενους.
Διαπλοκή με παραδικαστική λειτουργία με συμφέροντα ατομικά, ομαδικά ή συντεχνιακά.
Μέσω της νομοθεσίας επιτρέπεται η λειτουργία σε χιλιάδες δόγματα και αιρέσεις με διαχειριστές λέσχες και άνομα κέντρα εξουσίας να διαλύουν το υπαρκτό και το αληθινό και να οδηγούν τον άνθρωπο εκτός του αξιακού του χώρου.
ΠΕΡΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΙΣΛΑΗΛΙΝΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (Κ.Ι.Σ.)
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Πραγματικά, μου κάνει εντύπωση, ένα κράτος σαν το δικό μας , που ξέρουμε ότι στο Υπουργείο Παιδείας κατοικοεδρεύει το Κ.Ι.Σ το κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο. Έρχεται ένα δόγμα οποιοδήποτε, ποια είναι τα κριτήρια να του δώσει έγγραφο, να του δώσει την άδεια να λειτουργεί μέσα στον Ελλαδικό χώρο; Τι σου δίνει; Τι έγγραφα έδειξε θεοκρατικά στο Υπουργείο Παιδείας, που επιτρέπει σε αυτό το δόγμα να λειτουργεί, είτε να έχει εκκλησίες, είτε να φτιάχνει κοινωνία; Με ποιο αξιακό; Με τι λογική; Ποια είναι τα κριτήρια; Κανένα; Απλώς πιάσαμε τις θέσεις και βάλαμε τα δόγματα, και το ξέρουμε αυτό και όλοι είναι στοχευμένοι, είναι μόνο για να πληρώνονται και να σου διαλύουν το κράτος.
Στο Υπουργείο Παιδείας έχουμε εκατοντάδες δόγματα που κατοικοεδρεύουν στην Ελλάδα, ινδουιστικά, θιβετιανά, σκοτεινά, χωρίς νόηση, χωρίς λογική, ελευθερία, αρετή, δικαιοσύνη, τίποτα! Αλλά έρχονται και διδάσκουν και βρίσκουν τα θύματά τους μέσα σε μια Πολιτεία. Μια πολιτεία έχει τόσο ποικιλομορφία μέσα της που πρέπει να τον προστατέψει τον άνθρωπο και στον κοινωνικό του περιβάλλον και στο ψυχικό του κόσμο και στο φυσικό του.
Οπότε, ποια ασφάλεια μου δίνει αυτή η Πολιτεία. Άρα, δεν έχω Πολιτεία! Το ΚΙΣ είναι το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο το οποίο είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και αυτό σημαίνει ότι είναι κράτος μέσα στο κράτος μου, παρανόμως κατοικοεδρεύει με πλαστά ΦΕΚ από τους Γερμανούς και κανένας από τους κυβερνώντες δεν έχει δει τίποτα και είναι όλα καλά και δεν ξέρουν τι φταίει! Ξέρουμε τι φταίει, αυτό πάμε να αλλάξουμε με μια ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Για αυτό ζω μέχρι το τέλος, για να το δω!
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Έτσι είναι! Ενώ στην Πολιτεία υπάρχουν Νόμοι που είναι για να προστατεύουν τον Πολίτη από την φθορά του σώματος, από τους τραυματισμούς και τις δολοφονίες, δεν υπάρχουν νόμοι που να προστατεύουν τους πολίτες από την πνευματική τους δολοφονία και την ψυχική τους. Μπορεί το κάθε δόγμα και η κάθε αίρεση σκοτώνει τους ανθρώπους συνειδησιακά και να μένουν ατιμώρητοι. Γιατί το ανέχεται αυτό η σημερινή Πολιτεία; Αυτό είναι το έγκλημα που διαπράττεται σήμερα.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αλλά ενδιαφέρονται λέει, για τα πνευματικά δικαιώματα. Θα τα βρει η υπηρεσία της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Έχουμε τόσο καλή υπηρεσία που δεν φαντάζονται. Όλα στην ώρα τους!
Ε. ΙΣΟΤΗΤΑ ——- ΑΝΤΙ-ΙΣΟΤΗΤΑ

Η άλλη Αξία είναι η Η ΙΣΟΤΗΣ  η οποία ως Αξία είναι: Η ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ   ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΟΜΩΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΧΩΡΙΣΤΑ.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Θα διαβάσω αυτό που δεν είναι ΙΣΟΤΗΤΑ.
Αντι-Ισότητα είναι η κατάσταση του ανθρώπου που λόγω της οντολογικής του άγνοιας τον κατηγοροποιεί σε διαβαθμίσεις μέσω της καλλιέργειας κοινωνικών πλασματικών δεδομένων.
Αυτά τα πλασματικά κοινωνικά δεδομένα προωθούν τον άνισο διαχωρισμό μεταξύ φύλων άρρεν και θήλυ.
Τα ιερατεία διαχωρίζουν βασιζόμενα στην δογματική πίστη τους ανθρώπους και καλλιεργούν ανισότητα με σκοπό την μισαλλοδοξία. Κατάταξη από τα ιερατεία της θηλυκής φύσης ως υποδεέστερης της αρσενικής.
Η περιθωριοποίηση της τρίτης ηλικίας ως περιττή και υπερβαρύνουσα το δημοσιονομικό της πολιτείας.
Η κατάταξη των ανθρώπων και η δυνατότητα μέσω αυτής στην πρόσβαση στην μόρφωση, στην επαγγελματική καταξίωση, σταδιοδρομία, στην πολιτευτική δραστηριότητα, στην ανάληψη αξιωμάτων ανάλογα με την οικογενειακή προέλευση, ανάλογα με την οικονομική κατάσταση, την συμμετοχή σε μυστικές οργανώσεις, μυστικές λέσχες, στοές κλτ.
Στην διαχείριση και επιλεκτική απόδοση δικαίου μεταξύ των πολιτών, ανάλογα με την θέση του καθενός.
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι. Είναι ακριβώς έτσι! Ο συμπέθερος του συμπέθερου, οι κουμπάροι, εγώ είμαι γραμμένος εκεί, έχω ορκιστεί εκεί…σε λέσχες κτλ. κι όλη αυτή η διαδικασία σκοτώνει την κοινωνία μας σήμερα.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Και πώς σκοτώνουν το θήλυ φύλο;
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Η θήλυ φύση είναι σκοτωμένη στον πλανήτη, ουσιαστικά σκοτώνουν τον ίδιο τον άνθρωπο. Έχω πει το εξής: στην εποχή του Ηρακλή τα ιερατεία ήταν θηλυκά, όπως ήταν οι αμαζόνες. Μπορεί βέβαια όχι σε αυτό το βαθμό που είναι σήμερα τα αρσενικά ιερατεία. Τότε υπήρχαν οι Αμαζόνες και οι άντρες ήταν σκλάβοι. Τεκνοποιούσαν αν και εφόσον ήθελαν, βασίλισσα των Αμαζόνων ήταν η Ιππολύτη. Ήταν αυτή που ο Ηρακλής της έκοψε το κεφάλι προκειμένου να πάρει την ζώνη της. Δηλαδή, έχουμε δει ξανά το έργο των ιερατείων στην θηλυκή του μορφή και τώρα το βλέπουμε στην αρσενική του σε όλο τον πλανήτη. Όλα τα ιερατεία στον πλανήτη είναι αρσενικά, σκοτώνοντας τα θήλυ φύση με πολλούς τρόπους.
Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Τα αποστατικά ιερατεία ήταν πάντα όπως τα σημερινά, πατριαρχικά. Ας πούμε και δύο λόγια για την περιθωριοποίηση της τρίτης ηλικίας.
ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Α. ΣΩΡΡΑΣ: Αυτό είναι πολύ σοβαρό θέμα. Να έχει δουλέψει, να έχει προσφέρει και τελικά να πετάς τον άνθρωπο στο τέλος της ζωής του σε μια άκρη. Η Πολιτεία τον πετάει σαν λεμονόκουπα.
Θα πω για τα ιερατεία που έχω ιδίαν άποψη και θα την καταθέσω. Τα ιερατεία ασχολούνται με ορφανοτροφεία και με γηροκομεία. Δεν ασχολούνται με τον μέσο άνθρωπο καθόλου. Ο μέσος άνθρωπος είναι των εσόδων και στο τέλος της ζωής του πρέπει να πηγαίνει μαζί τους.  Ασχολούνται με τα παιδιά για να έχουν τους στρατιώτες τους την επόμενη μέρα. Μπορώ να αναφερθώ σε πολύ χυδαία πράγματα που κάνουν, όσον αφορά τα παιδιά, ειδικά σε πολλά ιερατεία που είπα ότι είναι όλα ένα, υπάρχουν θυσίες παιδιών σε πολύ μεγάλο αριθμό. Εκμεταλλεύονται τα παιδιά, τα βιάζουν και είχαμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις, ιδιαίτερα στο Βατικανό μόνο μια περίπτωση  για 4.500 αγοράκια που βιάστηκαν, πιάστηκαν κάτι καρδινάλιοι και καταδικάστηκαν. Είπαν για 4.500 αγοράκια ανά έτος, για βάλτε για πόσα έτη γινόταν αυτό και πόσες χιλιάδες αγόρια  Είδαμε ότι τα ιερατεία των ισλαμιστών ασχολούνται πάντα με την αρσενική φύση, δηλαδή βιάζουν τα αγόρια, το δηλώνουν κι οι ίδιοι. Θεωρώ ότι το τρίτο φύλο έχει ευδοκιμήσει και θεωρώ ότι στους μουσουλμάνους είναι πολύ άσχημα τα πράγματα, ανεξαρτήτως αν είναι κλειστή η κοινωνία και δεν μιλάνε! Έχω χιλιάδες ιστορικά και πάρα πολλές αποδείξεις.
Την Τρίτη ηλικία την μαζεύει η εκκλησία για να εισπράξει τις κληρονομιές. Ό,τι δηλαδή έχουν μαζέψει ή τους έχει μείνει από όλη τους την ζωή, τα παίρνουν τα ιερατεία και βλέπεις ένα τεράστιο πλούτο να πηγαίνει στα χέρια των δογμάτων, για αυτό άλλωστε τα δόγματα μεσουρανούν σε περιουσίες και σε χρήματα. Έτσι λοιπόν τους παίρνουν και την ενέργεια της ψυχής τους και την περιουσία και τους έχουν από την ώρα που γεννιούνται. ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ! Γι” αυτό έχω πει κάποτε ότι οι πολιτικοί είναι τα παιδιά των ιερατείων, γιατί έτσι είναι! Κάποτε δεν είχαμε πολιτικούς, κοιτάξτε πώς ήταν ο μεσαίωνας. Τα δικαστήρια τα είχαν τα ιερατεία. Τα πρώτα δικαστήρια ήταν επί Ναπολέοντα που έσφαξε όλους τους παπάδες, γιατί είχαμε την Ιερά Εξέταση, αλλά μην πιστέψετε ότι κι αυτά τα δικαστήρια που έγιναν μετά δεν είχαν τα δόγματα μέσα τους. Είναι καθαρά δογματικά, δεν έχει σημασία αν είναι οι Μασόνοι, ή οι χριστιανοί, ή οι εβραίοι, ή οι ιλλουμινάτι, όλα αυτά, στο τέλος της πυραμίδας έχουν το ίδιο αφεντικό, τον ίδιο κυρίαρχο και από εκεί παίρνουν εντολές!
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: Έλενα Αλεξίου
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Πλάτων Πισατίδης
ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ